طنز آخر هفته

طنز آخر هفته

طنز     آخر     هفته

 

ناخن تمام استیل ویژه دختران راد اس ام اس :))

 

ممنونم دکی جون :))

 

نمایی زیبا از پله های ترقی بنده !

 

گردش علمی !

 

آغوش خویشاوندی !

 

مدیونید اگر فک کنین من خودم تست کرده باشم ! :))

 

خدایا این یارو رو بذار تو لیست شفا اگه راه داره ، موردش اورژانسیه !

 

 

آخه مگه من چیکارتون کردم :(

 

چقده تو خوشگلی !

 

خیلی سوز داره هوا !

 

سلمونی فَشِن حیوانی !

 

از لحاظ عشق !

 

مورد داریم حیوان خانگیش رو با رنگ موی خودش ست کرده !

 

ای من به قربان آن مَماغَت !

 

لوسِ نُنُر :|

 

مرحوم مغفور کاکل سفید ، بزرگ خاندان خروس های رسمی !

 

 

هم نوازی !

 

از لحاظ عشق … !

 

بابا این جلف بازیا چیه ! دارن عکس میگیرن ازمون !

 

ماشالا بهش بگین فقط !

 

ای جان ^.^

 

خیلی خیلی خستم … !

 

این گوسفند استرالیایی حدود 4 سال گم شده بوده !

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : آرمین حسینی
تاریخ : پنج شنبه 24 بهمن 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: